Web Analytics

Contact | 0591 - 224 500

 

garden-by-the-pool
 
terrasdrankje
 

Begeleide reis naar Kreta

Kreta is, zonder twijfel, één van de populairste Griekse eilanden met prachtige afgelegen bergdorpjes, stille onbekende stranden, gezellige toeristenplaatsen, culturele rijkdom en gezellige haventjes; Kreta is een prachtig eiland met gastvrije en zeer vriendelijke inwoners. De olijfbomen en kale hoogvlaktes van het binnenland gaan over in lieflijke baaien en hoge grillige rotspartijen aan de kust.

Eria Resort

Eria Resort ligt op een heuvel met een fenomenaal uitzicht richting e zee en is vanaf het allereerste begin ontworpen voor gasten met een handicap en is dan ook volledig aangepast. Het resort ligt in het kust- en historische dorp Máleme op Kreta.

Als je in een rolstoel zit dan ben je in het Eria Resort helemaal op het juiste adres, alles is toegankelijk, zelfs het zwembad.....heerlijk!! Alle kamers op de eerste verdieping zijn bereikbaar met de lift.

De kamers en suites zijn comfortabel en gemakkelijk toegankelijk met een eigen aangepaste badkamer en een balkon. Vanaf het balkon kun je genieten van een spectaculair uitzicht op de Kretenzische zee en de eindeloze olijfgaarden rondom het hotel.

 

NU BOEKEN

TERUG NAAR OVERZICHT

 

 

Wat gaan we doen?

We gaan deze week nog lekker zonnen, in Nederland is het waarschijnlijk al koud en misschien wel nat......niet op Kreta. We gaan zwemmen, we hebben een BBQ en een gezellige avond met echte Griekse muziek.

We maken ook een aantal excursies:
- We gaan een dag naar Chania en bezoeken daar de o.a. de Venetiaanse haven
- Bezoek aan de olijfoliefabriek met een proeverij
- Tour nar de White Mountains

 
pool-accessible-ramp
 
twin-mountain-view

NU BOEKEN

TERUG NAAR OVERZICHT

 

 

Eriawater27
 
rolstoelstrand
 
adapted-mini-bus

Prijzen

Intensieve zorg:€ 3999,- p.p.
Toeslag eenpersoonskamer: € 450,-

 
Beschikbaarheid:
2 eenpersoonskamers en 2 tweepersoonskamers

Minimale deelname: 4 reizigers

Te boeken tot: 1 maart 2024

Samenstelling groep:
 
Inclusief:
Verblijf bij Eria Resort o.b.v. half pension, welkomstdrankje, lunches, gezamenlijke consumpties, vliegtickets , 3 excursies, BBQ avond, Griekse muziekavond, fotoboek, begeleiding tijdens de gehele reis.
 
Exclusief:
Reis- en annuleringsverzekering, overige consumpties, overige excursies, persoonlijke uitgaven, bijdrage GGTO (€ 9,- p.p.), bijdrage calamiteitenfonds (€ 2.50 p.b.), reserveringskosten (€ 35,- p.b.), evt. huur hulpmiddelen.
 
Reisdocument:
Paspoort of ID-kaart.
 
Opstapplaats:
Schiphol
 
Belangrijke informatie: 

* U ontmoet het begeleidingsteam op Schiphol, vanaf aankomst op Schiphol wordt u ondersteund.
* Bij aankomst op Kreta staat de taxi klaar om u naar het hotel te brengen.
* Als u uw rolstoel mee wilt nemen dan moet deze voldoen aan de eisen van de luchtvaartmaatschappij m.b.t. maximale afmetingen. Uw rolstoel wordt alleen geaccepteerd door de meeste luchtvaartmaatschappijen als deze niet hoger is dan 85 cm. Is uw rolstoel hoger, kijkt u dan eerst of bijv. de hoofdsteun eraf kan of de rugleuning neergeklapt kan worden. Lukt dit allemaal niet dan kunnen we evt. een rolstoel voor u huren op de plaats van bestemming.
 
Vliegtijden (onder voorbehoud)

19 april vertrek Schiphol: 15.30 uur
26 april aankomst Schiphol: 23.35 uur

* Je komt altijd op eigen gelegenheid naar de luchthaven, daar word je ontvangen door de begeleiders. De begeleiders blijven bij je tot je na afloop van de reis weer afgehaald bent of in de taxi zit.

 

 

Boekingsformulier

 

Ja, deze reis wil ik graag boeken!

* De meeste velden zijn verplicht om in te vullen. Bel ons of gebruik het contactformulier voor vragen.

 

Ongeldige invoer

Indien je voor méér dan 3 personen of voor meer dan 1 persoon met een zorgvraag wilt boeken, dan graag een tweede boeking doen met een nieuw formulier.

 

1 Persoonsgegevens

vul de voornamen van de hoofdboeker in

Ongeldige invoer

Vul je roepnaam in

vul je achternaam in

geef je geboortedatum op

Ongeldige invoer

 

Adres- en contactgegevens:

vul je adres in

vul je postcode en woonplaats in

vul je e-mailadres in

vul je telefoonnummer in

2 Persoonlijke situatie

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

 

 

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

**(Dit is alleen mogelijk als er nog een gast is met dezelfde wens. Is zo'n gast er niet, dan bent u alsnog de eventuele éénpersoonskamertoeslag verschuldigd)

Ongeldige invoer

Boeken o.b.v. minder begeleiding dan 1 op 1, kan alleen als dit bij uw situatie past.

Met wie kunnen wij contact opnemen voor een overdracht van de zorg voordat uw reis begint?

graag een naam opgeven

Ongeldige invoer

geldige e-mailadres invoeren

3 Mobiliteit

Mobiliteit thuis

Ongeldige invoer

voer een getal in

geef het aantal minuten op

voer een getal in

voer een getal in

Mobiliteit tijdens de reis:

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

 

4 Hulpmiddelen lenen, huren of zelf meenemen

Ongeldige invoer

**(N.B. kan niet altijd mee in de bus bij excursies!)

Ongeldige invoer, geef een getal op

Belangrijk: Wij factureren hulpmiddelen die gehuurd moeten worden kort voor aanvang van de reis op een aparte factuur. Hierdoor is het eenvoudiger om tussentijds nog zaken te wijzigen hieromtrent. Wij denken hiermee beter aan te kunnen sluiten bij uw behoefte.

Ongeldige invoer

 

Als je tilhulp nodig hebt, duwhulp hebt aangevraagd of een scootmobiel hebt gehuurd, dan dien je jouw lengte en gewicht op te geven.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Let op: U dient hiervoor tijdens de reis een medische verklaring te kunnen tonen.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

**(indien geaccepteerd door de luchtvaartmaatschappij)

 

eigen (elektrische) rolstoel meenemen

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Deze gegevens hebben wij nodig om uw rolstoel mee te kunnen nemen in de bus of het vliegtuig. Deze gegevens bent u daarom verplicht om in te vullen. Geeft u de hoogte (ingeklapt) van uw rolstoel door zonder hoofdsteun en evt. met de rugleuning neergeklapt en de lengte zonder voetsteunen. Hiermee vergroot u de kans dat uw rolstoel in één keer geaccepteerd wordt door de luchtvaartmaatschappij. Elke luchtvaartmaatschappij hanteert een maximale standaard hoogte van 85 cm. Indien uw rolstoel hoger is, dan is het meenemen hiervan altijd op aanvraag.

5 Verzorging en medische zaken

Verzorging

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Hoeveel minuten zorg ontvang je thuis per dag?

geef een getal op

geef een getal op

geef een getal op

Medische zaken

Ongeldige invoer

Geef een beknopt overzicht van jouw aandoeningen.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Door het invullen van de dieetgegevens/medische gegevens geeft u toestemming dat wij deze gegevens verwerken voor de organisatie van uw reis en deze delen met de reisdienstverleners die hiervan op de hoogte dienen te zijn.

 

Medicijngebruik

Ongeldige invoer

U dient hiervoor zelf een Schengenverklaring aan te vragen bij het CAK: www.hetcak.nl/zelf-regelen/medicijnen-mee-op-reis-verklaring. Deze dient u vóór aanvang van de reis aan ons te overleggen (verplicht). *(zoals slaapmiddelen, sterke pijnstillers of medicijnen voor ADHD) Zonder deze verklaring kunnen wij u niet meenemen op reis, u bent hiervoor zelf verantwoordelijk.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

**(Je kunt gebruik maken van onze reizen met speciale zorg)

Ongeldige invoer

Ongeveer 6 weken voor vertrek ontvangt u een overdrachtsformulier waarop u specifieke zaken m.b.t. de zorg kunt doorgeven. 

6 Verzekeringen

Ongeldige invoer

Voorkeur opgeven

Ongeldige invoer

De premie wordt via een automatische incasso geïncasseerd.

Reisgenoot

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Tweede reisgenoot

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

 

 

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Op welke beurs of op welke andere wijze heb je ons reisbureau gevonden?

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Bestel 'em NU het nog kan!

YosBottles


De Yos Bottle, de handige duurzame drinkfles met afneembaar medicijndoosje voor op vakantie.
Geef jouw bestelling per gewenste kleur aan ons door. De Yos bottle kost €12,50 per stuk exclusief verzendkosten.

De Yos Bottle combineert het meenemen van water tijdens een uitje, met het bij de hand hebben van jouw medicatie.

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

geef aantal op

De Yos Bottle beschikt over een afneembaar medicijndoosje waarin u uw medicatie voor de hele dag meeneemt. Nadat u de medicatiehouder thuis of in uw hotelkamer gevuld hebt klikt u hem met één beweging weer vast aan de Yos Bottle door de gemakkelijke magneetsluiting. Gemakkelijk om mee te nemen, altijd na te vullen en nooit meer zoeken naar uw medicijnen.


Let wel:
Je boeking is definitief na het versturen van dit formulier. Door op de knop "Boeking met betaalverplichting bevestigen" te klikken, ga je een betaalverplichting aan.
Wij sturen je hierna een aanvullend formulier toe voor de noodzakelijke (medische) gegevens.

 

Ongeldige invoer

Ongeldige invoer

Heb je een waardevoucher van Reisbureau Vakantie & Zorg? Vul hierboven dan de code in, zodat wij deze korting kunnen verrekenen met de reisprijs.

 

Reisvoorwaarden
Met het boeken van deze reis verklaart u akkoord te gaan met de Reisvoorwaarden van Kontiki Reizen.

Je dient akkoord te gaan met onze Reisvoorwaarden.

 

Corona Disclaimer

Hierbij verklaar ik de belangrijke informatie t.a.v. corona en de gevolgen te hebben gelezen.

Je dient te bevestigen kennisgenomen te hebben van onze Corona Disclaimer.

De combinatie van reisdiensten die u wordt aangeboden, is een pakketreis in de zin van Richtlijn (EU) 2015/2302.

Bijgevolg kunt u aanspraak maken op alle EU-rechten die voor pakketreizen gelden. Kontiki Reizen is ten volle verantwoordelijk voor de goede uitvoering van de volledige pakketreis. Kontiki Reizen beschikt ook over de wettelijke verplichte bescherming om u terug te betalen en, indien het vervoer in de pakketreis is inbegrepen, te repatriëren ingeval zij insolvent wordt.

 

Basisrechten krachtens Richtlijn (EU) 2015/2302

— Voordat hij de pakketreisovereenkomst sluit, zal de reiziger alle essentiële informatie over de pakketreis ontvangen.
— De aansprakelijkheid voor de goede uitvoering van alle reisdiensten die in de overeenkomst zijn opgenomen, berust altijd bij ten minste één handelaar.
— De reiziger krijgt een noodtelefoonnummer of gegevens inzake een contactpunt via welk hij contact kan opnemen met de organisator of de reisagent.
— De reiziger kan de pakketreis, met inachtneming van een redelijke termijn en eventueel tegen de betaling van extra kosten, aan een andere persoon overdragen.
— De prijs van de pakketreis kan alleen worden verhoogd indien specifieke kosten toenemen (bijvoorbeeld brandstofprijzen), indien zulks uitdrukkelijk in de overeenkomst is opgenomen, en in elk geval niet later dan 20 dagen vóór het begin van de pakketreis. Indien de prijsverhoging hoger is dan 8 % van de prijs van de pakketreis kan de reiziger de overeenkomst beëindigen. Indien de organisator zich het recht op een prijsverhoging voorbehoudt, heeft de reiziger recht op een prijsverlaging wanneer de relevante kosten zouden afnemen.
— Ingeval een van de essentiële elementen van de pakketreis, met uitzondering van de prijs, aanzienlijk wordt gewijzigd, kan de reiziger de overeenkomst zonder betaling van een beëindigingsvergoeding beëindigen en krijgt hij een volledige terugbetaling. Indien de handelaar die voor de pakketreis verantwoordelijk is, de pakketreis vóór het begin van de pakketreis annuleert, heeft de reiziger recht op terugbetaling en, indien passend, op een schadevergoeding.
— De reiziger kan de overeenkomst in uitzonderlijke omstandigheden zonder betaling van een beëindigingsvergoeding vóór het begin van de pakketreis beëindigen, bijvoorbeeld wanneer er op de plaats van bestemming ernstige veiligheidsproblemen zijn die waarschijnlijk gevolgen zullen hebben voor zijn pakketreis.
— Daarnaast kan de reiziger de overeenkomst te allen tijde vóór het begin van de pakketreis beëindigen tegen betaling van een passende en gerechtvaardigde beëindigingsvergoeding.
— Indien na het begin van de pakketreis aanzienlijke elementen van de pakketreis niet zoals afgesproken kunnen worden geleverd, moet een geschikt alternatief arrangement aan de reiziger worden aangeboden, zonder extra kosten. Indien de diensten niet worden uitgevoerd volgens de overeenkomst en dit aanzienlijke gevolgen heeft voor de uitvoering van de pakketreis en de organisator dit probleem niet heeft verholpen, kan de reiziger de pakketreisovereenkomst zonder betaling van een beëindigingsvergoeding beëindigen.
— In geval van reisdiensten die niet uitgevoerd zijn of niet goed uitgevoerd zijn heeft de reiziger ook recht op een prijsverlaging en/of schadevergoeding.
— De organisator is verplicht reizigers die in moeilijkheden verkeren, bijstand te verlenen.
— Indien de organisator of, in sommige lidstaten, de doorverkoper insolvent wordt, zullen de betaalde bedragen worden teruggestort. Indien de insolventie van de organisator of, indien van toepassing, de doorverkoper na het begin van de pakketreis intreedt en het vervoer in de reis of de vakantie inbegrepen is, wordt er voor repatriëring van de reiziger gezorgd. Reisburo Vakantie & Zorg heeft zich van bescherming bij insolventie voorzien bij Garantiefonds GGTO. Wanneer diensten door de insolventie van Reisburo Vakantie & Zorg niet worden verleend, kunnen reizigers met deze entiteit of, in voorkomend geval, de bevoegde autoriteit contact opnemen Garantiefonds GGTO, Johan van Hasseltweg 112, 1022 WZ Amsterdam, Tel: 020 737 1057, email:

Zie meer: https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stb-2018-2.html